Zasady pomocy lokalnym przedsiębiorcom i innym podmiotom świadczącym usługi dla mieszkańców w celu przeciwdziałania skutkom COVID-19
1 Kwietnia 2020Zasady pomocy lokalnym przedsiębiorcom i innym podmiotom świadczącym usługi dla mieszkańców w celu przeciwdziałania skutkom COVID-19
Odroczenie terminu płatności za wodę
Może być dokonane na wniosek Klienta, gdy:
- w następstwie wystąpienia COVID-19 doszło do przestoju w prowadzeniu działalności w okresie rozliczeniowym objętym wnioskowaną należnością
- przestój w prowadzeniu działalności spowodował zmniejszone zużycie wody o co najmniej 30% w stosunku do analogicznego okresu rozliczeniowego poprzedniego roku
INFORMACJE ORGANIZACYJNE I DODATKOWE:
- Wniosek (pobierz) powinien dotyczyć odrębnie każdej faktury.
- Należności zostaną odroczone do 6 miesięcy, (możliwość spłaty w ratach).
- Za okres odroczenia płatności odsetki za opóźnienie nie zostaną naliczone.
- Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców (mikro, małe i średnie firmy) oraz samorządowych i prywatnych podmiotów świadczących usługi niekomercyjne dla mieszkańców.
- Wszelkich informacji w sprawie udziela Biuro Obsługi Klienta pod nr tel. 32 34 94 610 (w godz. 7.00-15.00) lub email: bok@chspwik.pl
Zwolnienie z opłat abonamentowych
Może być dokonane na wniosek Klienta, gdy:
- w następstwie wystąpienia COVID-19 doszło do przestoju w prowadzeniu działalności w okresie rozliczeniowym objętym wnioskowaną należnością
- przestój w prowadzeniu działalności spowodował zmniejszone zużycie wody o co najmniej 50% w stosunku do analogicznego okresu rozliczeniowego poprzedniego roku
INFORMACJE ORGANIZACYJNE I DODADTKOWE
- Wniosek (pobierz) powinien dotyczyć odrębnie każdej faktury (okresu rozliczeniowego).
- Należności z tytułu opłat abonamentowych zostaną anulowane.
- za okres odroczenia odsetki za opóźnienie nie będą naliczone.
- Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców (mikro, małe i średnie firmy) oraz samorządowych i prywatnych podmiotów świadczących usługi niekomercyjne dla mieszkańców.
- Wszelkich informacji w sprawie udziela Biuro Obsługi Klienta pod nr tel. 32 34 94 610 (w godz. 7.00-15.00 lub email:
W następstwie wystąpienia COVID-19 CHŚPWIK dokonuje wyłącznie odczytów zdalnych wodomierzy wyposażonych w nakładki radiowe.
Jeżeli posiadasz wodomierz bez nakładki radiowej podaj odczyt wodomierza emailem lub na podstronie odczyty wodomierzy
Jeżeli w następstwie wystąpienia COVID-19 doszło do przestoju w prowadzeniu działalności i odczyt wodomierza jest niemożliwy, poinformuj nas o braku zużycia wody w miejscu prowadzonej działalności.