Usuwanie awarii
Zgłaszanie awarii można dokonać:
- pocztą elektroniczną na adres
- telefonicznie - dyspozytorowi zakładu na numer tel.:
- Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne czynne całą dobę: tel. bezpłatny 994
- +48 32 34 94 600
- +48 32 34 94 601
- lub 885-WOD-KAN
- osobiście - przychodząc na teren ChŚPWiK Sp. z o.o., ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów, gdzie należy przekazać informację dotyczącą awarii osobie do jej przyjęcia kompetentnej t.j. dyspozytorowi przedsiębiorstwa.
Zgłoszenie awarii powinno zawierać - adres, krótki opis miejsca awarii, ewentualnie nazwisko osoby zgłaszającej.
ChŚPWiK przyjmuje zgłoszenia dotyczące awarii:
- wodociągowych - występujących na sieciach miejskich głównych oraz podłączeniach (przyłączach) do budynków, do wodomierza głównego;
- kanalizacyjnych - występujących na sieciach sanitarnych bądź ogólnospławnych;
Awarie wodociągowe i kanalizacyjne występujące na instalacji wewnętrznej należy zgłaszać administratorowi (administracja, spółdzielnia, osoba prywatna), do którego należy budynek wraz z mediami. Kanalizacji nie dotyczy także sieć odprowadzająca wodę deszczową z ulic miasta.