Obsługa Klienta
Tą część naszej strony internetowej stworzyliśmy specjalnie dla naszych Klientów. Mamy nadzieje, że znajdziecie tu Państwo szereg pomocnych informacji i porad, a także odpowiedzi na większość nurtujących Was pytań.
-
Sprawdź czy awaria dotyczy sieci, czy też jest zlokalizowana w budynku! Dyspozytor tel. +48 32 34 94 600
Zgłoś awarię
Sprawdź czy awaria dotyczy sieci, czy też jest zlokalizowana w budynku! Dyspozytor tel. +48 32 34 94 600
-
Stan licznika wodomierzowego można podać telefonicznie lub poprzez Formularz odczytu wodomierza.
Stan wodomierza
Stan licznika wodomierzowego można podać telefonicznie lub poprzez Formularz odczytu wodomierza.
-
Biuro Obsługi Klienta - zadania oraz dane kontaktowe
BOK
Biuro Obsługi Klienta - zadania oraz dane kontaktowe
-
Otrzymuj wiadomości SMS o planowanych oraz awaryjnych przerwach w dostawie wody.
Usługa SMS
Otrzymuj wiadomości SMS o planowanych oraz awaryjnych przerwach w dostawie wody.
-
Sprawdź aktualne ceny za wodę i ścieki. Ceny dostępne w pliku do pobrania.
Ceny wody i ścieków
Sprawdź aktualne ceny za wodę i ścieki. Ceny dostępne w pliku do pobrania.
-
Wymian wodomierzy dokonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
Montaż wodomierzy
Wymian wodomierzy dokonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
-
Przyłączenie do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej. Procedura krok po kroku.
Przewodnik dla Klienta
Przyłączenie do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej. Procedura krok po kroku.
-
Warunki oraz sposoby płatności za rachunki - woda, ścieki.
Płatności
Warunki oraz sposoby płatności za rachunki - woda, ścieki.
-
Aktualny cennik usług dodatkowych świadczonych przez ChŚPWiK Sp. z o.o.
Cennik usług dodatkowych
Aktualny cennik usług dodatkowych świadczonych przez ChŚPWiK Sp. z o.o.
-
Kontrola jakości wody wraz z raportami naszego laboratorium oraz oceny obszarowe jakości wody
Jakość wody
Kontrola jakości wody wraz z raportami naszego laboratorium oraz oceny obszarowe jakości wody
-
Sprawdź zestaw wniosków i dokumentów do pobrania dla Klientów
Wnioski dla Klientów
Sprawdź zestaw wniosków i dokumentów do pobrania dla Klientów
-
Informacje o obsłudze Klienta w Chorzowsko-Świętochłowickim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji
Obsługa Klienta
Informacje o obsłudze Klienta w Chorzowsko-Świętochłowickim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji
-
Oświadczenie o fakturach elektronicznych.
e-Faktura
Oświadczenie o fakturach elektronicznych.
-
ChŚPWiK posiada decyzję na unieszkodliwianie odpadów w ciągu technologicznym przeróbki osadów - BDO 000018667
Unieszkodliwianie odpadów
ChŚPWiK posiada decyzję na unieszkodliwianie odpadów w ciągu technologicznym przeróbki osadów - BDO 000018667
-
Wnioski dla naszych Klientów sporządzone zostały w formie edytowalnych dokumentów PDF.
Dokumenty do pobrania
Wnioski dla naszych Klientów sporządzone zostały w formie edytowalnych dokumentów PDF.
-
Postępowania prowadzone przez ChŚPWiK Sp. z o.o.
Zamówienia
Postępowania prowadzone przez ChŚPWiK Sp. z o.o.
-
Sprawdź punkty zastępczego poboru wody w Twojej okolicy
Punkty zastępczego poboru
Sprawdź punkty zastępczego poboru wody w Twojej okolicy